alalalala

Saturday 10 September 2011

Terkejut!...pertubuhan rahsia bertapak di Sabah

anda pasti tertanya tanya kenapakah saya menulis tajuk untuk artikel ini terkejut, saya menulis artikel ini kerana terkejut tentang bangunan yang agak cantik ditutupi papan iklan di tepi cerun bukit diantara laluan traffik karamunsing dan kota kinabalu lama dan berhadapan kompleks karamunsing ini ialah DEWAN FREEMANSON. masih tertanya tanya dimanakah bangunan itu terletak lihat foto daripada http://hijazi-alislami.blogspot.com/2008/11/usrah-bersama-cikgu-anuar.html   





Freemason adalah pertubuhan yahudi yang berpangkalan di seluruh dunia termasuk Kota Kinabalu sendiri. bangunan yang nampak tidak berpenghuni ini adalah dikawal dengan ketat. kegiatan mereka di bumi kita ini ialah menyebarkan agenda tersembunyi dalam badan amal yang lebih dikenali di pedalaman sabah termasuk juga seluruh sabah sebagai ROTARY  INTERNATIONAL dan LION INTERNATIONAL.
Pertubuhan ini sangat bergiat aktif membantu orang miskin di seluruh sabah tanpa mengira pegangan agama tetapi sumbangan itu diragui kerana orang berbangsa yahudi memang cukup sinonim dengan agenda dan balasan. Kebanyakan orang didalam pertubuhan rahsia ini majoriti tergolong orang berbangsa cina dan muallaf. 

Pintu pagar depan dewan tersebut ditutup rapi dan dikawal ketat oleh beberapa ekor anjing dan pengawal. Layari http://www.gempak.org/forum/showthread.php?t=63494&page=1 untuk melihat sendiri video yang diambil. Ramai orang mengatakan sesiapa yang lalu di hadapan pintu pagar dewan tersebut akan dikenal pasti, jadi agak sukar juga para pembloger untuk menyiasat. Lagi satu,bagunan ini mendapat kelulusan pembinaannya diatas tanah rizab kerajaan negeri...saya masih tertanya tanya....antara gambar lokasi serta kedudukan Dewan Freemanson ...
selepas membaca artikel saya ini... apakah anda akan lakukan selepas ini?

3 comments:

  1. Aku pun tak tahu apa aku nak buat..samada aku nak serbbu dewan freemason tu....

    ReplyDelete
  2. kalau nak suruh serbu pun kerajaan tak berbuat demikian...apatah lagi pihak polis. mereka akan mendakwa kita kat mahkamah jika serbu tanpa bukti...mereka sangat licik.

    ReplyDelete